چهل چشمه قرخ بلاغ

چهل چشمه قرخ بلاغ

آبگرم # چهل چشمه # آوج # قزوین # تاکستان # قرخ بلاغ #قزوین
چهل چشمه قرخ بلاغ

چهل چشمه قرخ بلاغ

آبگرم # چهل چشمه # آوج # قزوین # تاکستان # قرخ بلاغ #قزوین

بازدید سالانه 200 هزار مسافر از آبگرم


بازدید سالانه 200 هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری آبگرم


فرماندار آوج از بازدید سالانه 200 هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری بخش آبگرم شهرستان آوج خبر داد.
سید عبدا... موسوی در حاشیه بازدید از روستاهای منطقه آبگرم در گفتگو با خبرنگار فارس در آوج، ضرورت توسعه و ارائه خدمات به نقاط محروم را مهم دانست و اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان آوج به دلیل ظرفیت‌های مناسب و ارزشمندی که در حوزه‌های گردشگری دارد، امیدواریم تا مسئولان استانی نگاه بیشتر و عنایت ویژه‌تری را به این شهرستان داشته باشند.
فرماندار آوج افزود: تلاش برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های محروم و انجام طرح‌های عمرانی در سطح کلان می‌تواند زمینه را برای رضایت‌مندی روستایی‌ها مهیا کرده و نیز گامی اثرگذار در راستای توسعه شاخص‌های مختلف یک منطقه محسوب شود.
 

فاجعه گردشگری در آبگرم


http://s1.picofile.com/file/7899319672/IMG_6007.jpg

فاجعه گردشگری در آبگرم


ایهاالناس! زیبایی های آبگرم را کور می کنند...


  
وی به موقعیت‌های خاص جغرافیایی منطقه آبگرم پرداخت و تصریح کرد: بخش آبگرم جزو یکی از دو بخش‌ شهرستان آوج است که در سال گذشته از شهرستان بویین‌زهرا تفکیک و تبدیل به شهرستان جدیدی در جنوب غربی استان قزوین شده است.
فرماندار آوج ادامه داد: بخش آبگرم دارای 50 روستای تابعه بوده و از نظر گردشگری نیز جزو مناطق مهم گردشگری استان قزوین محسوب می‌شود که سالانه نزدیک به 200 هزار مسافر وارد این شهر شده و این رقم در نوع خود در استان قزوین بی‌نظیر است که می‌طلبد اقدامات خوبی برای جذب گردشگر در این منطقه انجام شود.
فرماندار آوج ارتقای بخش گردشگری را جزو اولویت‌های اصلی در بخش آبگرم دانست و تصریح کرد: امیدواریم تا در آینده شاهد این مهم باشیم که منطقه آبگرم به یک منطقه نمونه گردشگری تبدیل شود که در این راستا با لطف الهی، مسئولان زحمات زیادی را تاکنون در این بخش متحمل شده‌اند.
موسوی با بیان اینکه منطقه آبگرم در سال 1380 تبدیل به بخش شده و در حال حاضر با گذشت بیش از 10 سال از عمر این بخش شاهد خدمات بسیار گسترده در این بخش هستیم، ابراز داشت: بسیاری از روستاهای آبگرم تاکنون در حوزه توسعه زیرساخت‌های طرح‌های هادی، فضای سبز، آب آشامیدنی و کانال‌کشی رشد‌ فراوانی را داشته‌ که از مسئولان استان قزوین در این خصوص تقدیر و تشکر می‌کنیم.
فرماندار آوج ادامه داد: در همین راستا در حال حاضر در حوزه زیرساخت‌ها حتی یک روستا در بخش آبگرم بدون دسترسی به آب آشامیدنی و بهداشت، برق سراسری و راه مناسب وجود نداشته و بیشتر روستاهای آبگرم راه آسفالت دارند.


عناوین مطالب چهل چشمه و آبگرم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد